20090319

я пив цей вечір докінця

"Чеширський кіт" називається той заклад, не ходіть туди, по-можливості. При вході на виступ "Мертвого півня" нам заявили, що крім заявленого квитка кожен мусить купити ще один папірець за 50 грн, щоби всередені з ним на цю суму їсти-пити. Купили. За входом, виявилося, що вільних столів, за якими можна було б ті 50 гривень спожити, вже нема. Гардероб, тим часом, вже теж речей не приймав, тож довелося бути в одязі або скидати його на чужі столи. Обслуга. Офіціантки одна за другою, мало звертали увагу на охочих зробити замовлення, пояснювали, що це не за їхніми столами, тож там сектор когось іншого. Коли я таки докликався їхнього косоокого колегу-східняка, той сказав, що кухня не встигає куховарити, хіба що... "На які я можу розраховувати чайові?" спитав. Зрештою, на пів сотні там набрати виявилося не складно, бо маленький "Ред Бул" чи пиво коштувало по 25. І кухня - кухнею, а таке чому несуть 15 хвилин? До "Мертвого півня" прохання хіба-що, аби не запізнювали виступ на годину (ясно, що на них, як в греко-католицьку церкву, приходять самі львів'яни, але ж цо за дужо - ...), і щоб вибирали клуб, де не буде так тісно.

6 коментарів:

znametom сказав...

"ясно, що на них, як в греко-католицьку церкву, приходять самі львів'яни" - дуже сподобалась метафора

Анонім сказав...

lwivyanu cami ne pruxodyat. tochno znau

Наливайкo сказав...

Вчора я з Хохлею нарахував 17 людей. Щонайменше стільки не пішло на "Дримбу да дзиґу" через місце проведення і політику клубу, за що перед музикантами просимо пробачення, але в "Чеширського..." плануєм надалі ходити хіба-що з акціями протесту.

Анонім сказав...

Я була на "Дримбі да дзизі". Людей значно менше виявилось ніж на "Півнях", та й під ними двигтіло; грошей ніхто не правив. Підвів тільки гардероб.

Наливайкo сказав...

Це вже +.
Моя знайома неодноразово дзвонила до них і перепитувала - вони самі не в курсі, шо казати. Спершу казали про 50-гривневий депозит, потім 30...

Анонім сказав...

Хай би навіть так (неприємно тільки, що зайва плата спливає зненацька). Я цього очікувала (не просили). Просто хотілося почути "Дримбу".