20081128

пам'ятаю, таке: "Не більш грубіше, а більш грубо або просто грубіше чи грубше. Фразу "Чого так припекло?" у відповідь на настирливе, вдруге, -третє поспіль допитування, коли я вже зможу попити чай, у випадку, коли я запізнююсь до друга Гриця, який мене чекає з машиною - аби далі встигнути через центр в вечірній час на зустріч зі своїм господарем, забрати в нього гроші, тут же вивезти свої речі з помешкання, а паралельно з тим ще встигнути відвезти на вокзал Шрека з важкими речима, які навіть не в мене, та й сказану близькій, дружній людині - вважаю повністю нормальною. Тоном, позбавленим і натяків на неприязнь. Крім того, ми вже це колись обговорили - твій обмін інформацією з людьми і мій. Етика/логіка... А крім того, ти чомусь зробила виняток і не сприйняла цю фразу, як завжди все сприймаєш, тобто з гумором. Саме так я її і подавав." Це ОДНЕ ВИХІДНЕ.

Немає коментарів: