20081121

ДЕМОЛОГІЯ. Часто все робиться вчасно само. Коли я рік тому зрозумів, що радіо лишає мене своїм працівником, що треба шукати більш постійне житло, що в п.Ярослава вже не випадає безкоштовно гостювати - Сашко РОщин звільнив дешеву кімнатку і я замість нього підселився в одну з трьох кімнат до Кузі з Ясьою і Савранських, коли господар сповістив про капремонт помешкання - надибалися екс-харків'яни Настя з Зореславом плюс Максим Кукало і ми гуртом винайняли 2 кімнати. Коли Макс Кук звільнився з радіо і поїхав в Тернопіль - Євгену Насадюку знадобилося житло, бо після стажування в ВР запропонували роботу, але вже без гуртожитка - і він замінив Максима. За рік київських гараздів екс-харків'яни перебралися до Львова, а друг Юрко вей підкинув на їх місце шукачів притулку Влада з Лілею. Я не напружувався, щоб когось шукати і вже й незвично хвилюватися з приводу житлового питання. Зараз усе йде до того, що і я переїду, бо хочу жити на пішохідній відстані від метро, а пробки після літа і осіннє чотирикркатне подорожчання їзди тільки підсилюють таке бажання. До того ж Ліля забирається в Тернопіль, Влад кудись, а Євген лишив sms "ключ під килимком сусідніх дверей. радіо рокс знову працює" і поїхав до рідного Донецька. Непоганий час для переселення, не доведеться нікого шукати чи підводити співмешканців своїм з'їздом. Тож - хто має/знає хату - кажіть за традицією. В першу Кузя запросив саме інтернетом.

2 коментарі:

Анонім сказав...

ти знаєш. чекаю

Анонім сказав...

ти знаєш.чекаю