20081012

пам'ятаю, що на вулиці Північній загубив свій кульчик. Цього разу навпаки - він спав, а запонка лишилася, вросла в мочку. То я шукав хату режисера театру "Човен" Романа Корнієнка. По-дурному так пронумеровані будинки, що поруч з четвертим - сорок восьмий, ще й по одну сторону від дороги парні з непарними. Переночував. Нині з такої нумерацією стикнувся знову, на Поліській. Не знав, що таке буває. Завіз Остіна в Пирогів, маму зустрів, золочівець Андрій з Лавки - себто сусіднього з нами "Love-radio" - кавою почастував, а Іра Гнатишин все знає. Я з нею нині читав прямий ефір. То ж учора зібралось 17 людей в Хохлі вдома, кожен з яких знав в середньому 5-6. Мафія, сірники, Контакт, пантоміма і театр одного Евгена. Цей актор одного театру покинув нас через балкон, а я маю звідти явитися. А на Бульварі Верховної Ради живуть аж три мої знайомі, одна з яких на ньому ще й працює разом зі мною. Радіопатія фліртує.

1 коментар:

Назар сказав...

Сьогодні ходив на порепану петицію Адріанки!!! Було цікаво , але стиль в якому вони грають мені здається якимось сухим. Ще до Палітри дзвонив Наливайко і говорив... А мене гризе совість !!!!!!!! ... за свою невідважність вдячності, ... а , може , за боязнь не повної вдячності .... незнаю . -Шкода.