20080914

пам'ятаю другий лист до Сокола:

Дякую, я знайшов. Є ще місця в біблії, де якось згадується м`ясо. Що його зовсім не їсти - нема. Навпаки - є роз`яснення, яке і як їсти. Але є місце, де апостол Павло/Петро (потрібне -з`ясувати) каже, що аби не спокушати когось-там - не їстиме його взагалі. Дехто каже, що ніхто з людей не їв м`яса до потопу часів Ноя, але навіщо тоді скотарство було - думаю я. Я надибав ще одного безм`ясника. В нових моїх контакт-друзях, запорожець Дмитро. Вчора я був, у числі інших і з ним, на концерті. "Флайззза", "Хорта", знайомі дівчата "Наголос на голос", "Атмасфера", купа всього з цілої України, ще "Кому вниз" були заявлені, але не з`явились. Найбільше сподобалось мені "Червоне", дівчина - молодчина. Взагалі-то там ярмарок музичний. На всьому можна грати і слухати шмайсер-класи кльових музик, як от кримчак Енвер Ізмайлов. Грав на купі всіляких барабанчиків, барабанів і повноцінних барабанних установках (скільки того щастя - попробувати), включно з кімнатними у навушниках, а також в навушниках (для себе) і без (для всіх) на акустичних і електро-гітарах, -піанінах, придумував і забував мелодії. Знаю людей, які б із того розмаїття до вечора не вилізли.

Немає коментарів: